Přejít k hlavnímu obsahu
Reklama

Značka Under Armour otevřela v Praze první Brand House ve střední Evropě

Foto: Under Armour/28.3.2019
Soutěž je uzavřena. Děkujeme za účast a gratulujeme Marice Secké z Lična. 

„Otevření prvního Under Armour mono brand obchodu je pro nás velkým krokem. Trh v České republice díky svému dynamickému potenciálu, sportovně orientovanému zákazníku a rostoucímu trendu zdravého životního stylu pro nás představuje velkou výzvu a jedinečnou příležitost,“ říká Pavel Hynek, Country Manager pro značku Under Armour v České a Slovenské Republice. 

Společnosti BMMCR, s.r.o, jenž je od roku 2018 exkluzivním distributorem Under Armour chce značku rozvíjet jak v České Republice tak i na Slovensku. Jak uvádí vedení společnosti, cílem je udělat ze značky Under Armour jednoho z největších hráčů na poli sportovní módy. Již nyní potvrzuje otevření dalších dvou značkových obchodů do konce roku 2019.

Under Armour brand house slibuje zákazníkům nabídnout nejen nejnovější kolekce sportovního oblečení, ale zároveň se chce zaměřit na co nejvyšší úroveň tzn. customer experience. „Náš první obchod v Praze bude odrážet nejnovější celosvětové trendy v oblasti sportovní obuvi, textilu a doplňků, ale zároveň chceme všem zákazníkům poskytnout zážitek z moderního nakupování,“ potvrzuje Pavel Hynek.  Dále pak slibuje proaktivní přístup v rámci sociálních sítích, kde zákazníkům nejen představí nejatraktivnější kolekce, ale i poradí jak oblečení správně kombinovat, jakou technologii materiálu zvolit. 

Under Armour brand house v nákupním centru Nový Smíchov bude prvním oficiálním obchodem této značky ve střední Evropě. Praha se tak zařadí mezi vybrané světové metropole jako je např. Baltimore, New York, Tokio, Peking, Moskva, Amsterdam či Milán, kde si milovníci této populární sportovní značky budou moc nakoupit limitované kolekce a okusit atmosféru propracovaného maloobchodního konceptu. „Prodejna byla navržena zahraničními architekty a každý detail je kontrolován zkušeným týmem nejen z evropské ale i globální centrály. Prodejna o velikosti téměř 150 metrů čtvereřních je vybavena originálním interiérem, který se neliší od ikonického obchodu Under Armour na legendární Broadway,“ popisuje detaily retailového konceptu Pavel Hynek.

Značku Under Armour založil v roce 1996 bývalý americký fotbalista Kevin Plank. Dnes, po více než 20 letech své existence, patří Under Armour mezi tři největší světové výrobce sportovního oblečení a obuvi.  Under Armour tě chce inspirovat ke zlepšování tvého výkonu díky řešením, o kterých jsi ani netušil, že je někdy budeš potřebovat a nyní si bez nich nedokážeš svůj život představit. 

Sledujte instagram Under Armour. 

Výherkyní se stala Marika Secká z Lična. Gratulujeme!

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Aktuální číslo
přihlásit se k odběru newsletteru
Přihlášení k odběru newsletterů

Přihlášením k newsletteru souhlasíte s Obchodními podmínkami Burda a potvrzujete znalost Zásad ochrany soukromí Burda – BURDA Praha bude s Vašimi údaji pracovat zejména k zasílání newsletteru, nabídek a novinek. Odhlásit se můžete kdykoliv.
* povinná pole