Přejít k hlavnímu obsahu
Reklama

TRAMPOLÍNY: Vyskákejte přebytečná kila

Karolína Machová/17.9.2015
Důkaz, že cvičení může být účinné a zábavné zároveň! 



Pamatujete, jak jste jako malí skákali v nafukovacích hradech? Jestli se vám po tom občas zasteskne, vyzkoušejte sportovní lekce skákání na trampolínkách, které jsou dostupné ve většině fitness center.



Skákání nejenže uvolňuje endorfiny, dodává pocity radosti a odbourává stres, ale navíc jím spálíte více kalorií než u většiny sportovních aktivit. Zlepšíte si držení těla a posílíte každičký sval, hlavně pak nohy, zadek a břicho. 
A protože při skoku dopadáte lehce, na měkkou plochu trampolíny, nezatěžujete zbytečně klouby. Cvičení je tedy bezpečné a vhodné pro všechny.

Vědci tvrdí, že během 30ti minut intenzivního skákání spálíte až o 200 kalorií víc než třeba při běhu. Jestli vás nebaví potit se ve fitku, tak jsou pro vás trampolínky ideální. Z vlastní zkušenosti víme, že si užijete spoustu legrace a nemáte ani pocit, že cvičíte!



Jak taková lekce skákání na trampolíně probíhá? Každému je přiřazena malá trampolínka a během hodinových lekcí se skáče ve formě aerobního cvičení na rytmickou hudbu.
 Lektorka hodinu zahájí řádným zahřátím a protažením. Poté následuje aerobní skákání, u kterého se střídají rychlé rytmy a sprinty s pomalými pasážemi na prodýchání. Skáče se snožmo, ze strany na stranu, zdvihají se kolena střídavě do výšky nebo se twistuje. Lekce se zakončuje cviky na posílení celého těla a samozřejmě protažením. 



Mezitím, co se většina ostatních cvičení soustřeďuje pouze na určitou skupinu svalů, trampolínkami posilujete každý sval, orgán, tkáň a buňku v těle!

 Velkým příznivcem trampolínek je i celostní medicína. Výskoky a doskoky fungují jako pumpa lymfatické tekutiny, lymfa může lépe proudit a skákáním se tak kompletně zlepšuje lymfatický oběh. 
Skokem se odstraňují jedy a toxiny, které máme v moderní společnosti v těle všichni z nás. 
Cvičení se doporučuje i pacientům s rakovinou nebo lidem s lymfatickými otoky.

 Pokud nemáte žádné hodiny trampolínek poblíž, nebo se vám prostě nechce nikam docházet, kupte si trampolínku domů a vymyslete si vlastní skákací sestavu, nebo si jentak skákejte na hudbu. Stačí 20 minut každé ráno a lepší postava i psychika jsou zaručeny!

Zaskákejte si:

Ve 

Studiích Euforie na Smíchově a v Karlíně, 
Cena: 130 Kč 



Ve Fitness Kotva, 
Cena: 115 Kč

Ve 

Fitness Olgy Šípkové na Zličíně, 
Cena: 160 Kč 




Foto: Pinterest.com

Aktuální číslo
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
přihlásit se k odběru newsletteru
MarieClaire logo
Close dialog icon

přejít na web

Odebírejte náš NEWSLETTER

Váš e-mail

Přihlášením k newsletteru souhlasíte s Obchodními podmínkami Burda a potvrzujete, že jste se seznámili se Zásadami ochrany soukromí Burda International CZ s.r.o.

Na váš e-mail jsme odeslali odkaz pro potvrzení odběru novinek.

Reklama