Přejít k hlavnímu obsahu
Reklama

4 cviky pro perfektní zadek

Tereza Švandelíková/9.11.2015

Také byste chtěly mít pevné a vyrýsované pozadí? Žádná pomerančová kůže? Stehna a hýždě patří k partiím, se kterými jsou ženy nejméně spokojené. Abyste mezi ně nepatřily, stačí mít vyváženou stravu, trochu pohybu přes den a párkrát do týdne si zacvičit následující sérii cviků! 

1) Dřepy 

Ano dámy. Dřepy jsou prostě základ. Bez nich pevný zadek nebude. Naštěstí pro vás existuje hned několik variant dřepů, takže si určitě najdete ten svůj. Důležité je, jako u každého cviku, dělat je pořádně! Jinak si totiž ublížíte a nic moc neposílíte. 

Opakujte: 30x ve 3 sériích. 

2) Výpady 

Další klasický cvik. Zpevníte při něm nejenom hýždě, ale také stehna a břicho. Základním pravidlem je, aby se vám přední koleno nedostalo přes špičku nohy. Poté opět platí, že čím níže, tím lépe. 

Opakujte: 15x na každou nohu ve 3 sériích. 

3) Zvedání pánve 

I tento cvik je ideální na domácí posilování – v základu totiž není potřeba používat nějaké závaží. Můžete ho provádět klasicky na zemi, nebo si položte lopatky a hlavu například na gauč. Je také možné přidat na obtížnosti tím, že budete střídavě po sériích zvedat jednu nohu. 

Opakujte: 30x ve 3 sériích, a nebo 20x s jednou nohou zdviženou, střídavě ve 4 sériích. 

4) Výdrž 

Tento cvik je ideální zařadit až na úplný závěr – je totiž poměrně vyčerpávající. Základním pravidlem je opřít se zády o zeď, sjet níže tak, aby byla kolena v pravém úhlu, a pak už jen držet. Snažte se nezapírat o stehna a pravidelně dýchejte. 

Opakujte: ve 3 sériích 30-60 vteřin.

Foto: Pinterest

Aktuální číslo
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
přihlásit se k odběru newsletteru
MarieClaire logo
Close dialog icon

přejít na web

Odebírejte náš NEWSLETTER

Váš e-mail

Přihlášením k newsletteru souhlasíte s Obchodními podmínkami Burda a potvrzujete, že jste se seznámili se Zásadami ochrany soukromí Burda International CZ s.r.o.

Na váš e-mail jsme odeslali odkaz pro potvrzení odběru novinek.

Reklama