Přejít k hlavnímu obsahu

15 let toho nejspolehlivějšího průvodce

Jan Boublík/12.12.2013

Iniciály LV – kromě výroby kvalitních kožených doplňků, módní tradice a vysokého standardu jsou tyto iniciál spojeny také s cestování. Cestování se ostatně u Louis Vuitton velmi angažovaně věnují už patnáct let. Právě před dekádou a půl totiž vznikl projekt, který v těchto dnech slaví své patnáctileté výročí. 

Ano, edice cestovních průvodců Louis Vuitton City Guide zraje! Nová města, nové rubriky, nový formát – edice při příležitosti zmíněného výročí navíc prochází proměnou, z níž se vynořuje omládlá a svěžejší. Cestovní průvodce City Guide se veřejnosti v nové podobě představí v listopadu 2013 a již nyní je jisté, že si je lidé zamilují.

Tyto průvodci, jejichž každoroční vydání netrpělivě očekávají všichni, kdo rádi cestují stylově, zachycují skutečnou atmosféru měst, o nichž pojednávají. I letos se edice vydává na cestu za objevováním těch nejzajímavějších metropolí světa na všech obydlených kontinentech: Kapské město, Hongkong, Londýn, Los Angeles, Mexico City, Miami, Moskva, New York, Paříž, Peking, São Paulo, Soul, Sydney, Tokio a Benátky.

Publikace vypadají v novém provedení o něco živěji a uceleněji; čtenáři v nich snadno najdou vše, co potřebují. Opět disponují krásnými ilustracemi a exkluzivními fotografiemi, jejichž prostřednictvím vytvářejí skutečný geografický přesah.

Svým způsobem již tradiční Louis Vuitton cestovní ‚kroniky‘ tak opět prokazují cit pro metropolitní tep dění a nabízejí nezvyklý a svěží pohled na jeho módu, design, moderní umění, jídlo a kulturu – zkrátka umí najít jeho nejzajímavější poklady. A to všechno originálním a osobitým stylem široké škály autorů z řad novinářů a spisovatelů z různých zemí a oblastí. Právě proto, že se jedná o subjektivní pohledy nezaujatých přispěvatelů, nabízejí cestovní průvodce spíše než ‚starou známou klasiku‘ místa, která čekají na objevení.

Exkluzivní hotely, obchody s místní ručně vyráběnou čokoládou, sousedská bistra, luxusní butiky, taneční kluby i málo známá muzea. Hlavním ohledem není cena, ale kvalita – ta předurčuje výběr. Trendy, doporučení, která jinde nenajdete či nejaktuálnější informace – to vše je určeno nejen lidem, kteří cestují pro potěšení a mají dost času vše prohlédnout a objevovat, ale také vytíženým lidem, kteří cestují pracovně, a dokonce i místním obyvatelům.

Aktuální číslo
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
přihlásit se k odběru newsletteru
Přihlášení k odběru newsletterů

Přihlášením k newsletteru souhlasíte s Obchodními podmínkami Burda a potvrzujete znalost Zásad ochrany soukromí Burda – BURDA Praha bude s Vašimi údaji pracovat zejména k zasílání newsletteru, nabídek a novinek. Odhlásit se můžete kdykoliv.
* povinná pole