Přejít k hlavnímu obsahu
Reklama

10 věcí, které holky s pevným břichem běžně dělají

Bára Cihlová/22.10.2015

Většina z nás moc dobře ví, že pevné břicho je mnohem snazší závidět, než se k němu vlastním úsilím propracovat. A není žádným tajemství, že to stojí měsíce tvrdé práce a dřiny!

Pevné břicho ale není jen o času stráveném ve fitku, je i o stravě a přístupu k životu. Je to věc, kterou si zkrátka a dobře musíte zasloužit, nikdo jiný za vás totiž tuhle práci neudělá. Tohle všechno osobní trenérky a fitness modelky ví. A v zásobě mají i pár rad, kterých se držet, pokud se cvičením začínáte:

1. Zkoušejte nové cviky.

  • Naše tělo má neuvěřitelnou schopnost se rychle přizpůsobit, proto musíte cviky různě měnit. Snažte se neopakovat stejnou sestavu cviků dva dny po sobě. 

2. Nastavte si reálné cíle.

  • Místo složitých a těžkých cviků se klidně zaměřte na ty úplně základní. Aby byl cvik náročnější, přidejte si další sérii opakování, v planku vydržte o deset vteřin déle nebo uběhněte o kilometr víc. 

3. Čas na cvičení využijte moudře.

  • Čas je v dnešní době drahý, proto se snažte z hodiny v posilovně vytěžit co nejvíc. Kombinujte silová cvičení spojená s kardiem, výborně fungují třeba intervalové tréninky. 

4. Upřednostňujte kvalitu před kvantitou. 

  • Místo toho, abyste udělala padesát sklapovaček jen tak "halabala", udělejte jich pětadvacet pořádně. Nezaměřujte se na čísla, ale na výkon. 

5. Pravidelně jezte a pijte. 

  • Nemůžete si vybudovat svalovou hmotu, pokud držíte hladovku. Pijte hodně obyčejné neperlivé vody, jezte pravidelně, a hodně bílkovin. Klidně si pořiďte proteinový shake, který si dejte odpoledne místo svačiny. Zaženete jím i chutě na sladké. 

6. Omezte sacharidy.

  • Sladkosti, smažená jídla, brambůrky, slazené nápoje – to všechno by mělo z vašeho pravidelného jídelníčku zmizet. Jinak se s pevným břichem můžete rozloučit. 

7. Podvádějte.

  • Na druhou stranu, nezakazujte si věci striktně. Každý extrém je špatně, a to platí i o extrémních dietách. Stanovte si třeba jeden den v týdnu, kdy si dáte, na co máte chuť. Třeba klidně pizzu! 

8. Zaměřte se na kardio.

  • Pokud chcete vypracované břicho, není jiná možnost, než do vaší pravidelné rutiny zařadit i kardio. Dny, kdy chodíte cvičit do posilovny, prokládejte třeba běháním v parku. Kopečky, sprinty, pomalé dlouhé tratě – všechno se počítá!

9. Skákejte přes švihadlo. 

  • Zlepšíte si díky němu celkovou fyzickou kondici, poslouží jako zahřívací cvičení před cvičením, ale i samostatně pro zpevnění celého těla. Navíc nezabírá spoustu místa a nestojí milion. Zkrátka a dobře, na skákání přes švihadlo nedejte dopustit. 

10. Mějte plán pro dny, kdy se vám cvičení nehodí. 

  • Sto dřepů, sto sedů lehů, minutu a půl v planku – mějte plán pro chvíle, kdy cestujete nebo se vám cvičení nehodí. Žádné výmluvy!

Foto: Instagram @BaseBodyBabes

Aktuální číslo
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
přihlásit se k odběru newsletteru
MarieClaire logo
Close dialog icon

přejít na web

Odebírejte náš NEWSLETTER

Váš e-mail

Přihlášením k newsletteru souhlasíte s Obchodními podmínkami Burda a potvrzujete, že jste se seznámili se Zásadami ochrany soukromí Burda International CZ s.r.o.

Na váš e-mail jsme odeslali odkaz pro potvrzení odběru novinek.

Reklama