Nesnáším nakupování v kamenných obchodech. Fronty u pokladen a u zkušebních kabinek… a ta frustrace, když konečně najdu v nekonečných regálech něco, co se mi líbí, a následně zjistím, že v mojí velikosti to zrovna nemají. Současná doba si žádá bezkontaktní shopping, a ten mi dokonale vyhovuje. Nakupuji online cokoli, dokonce i boty a parfémy. Jen těžko si ale představím, že bych v e-shopu kupovala nové auto. Připravit se o zážitek osahat si nový vůz, užít si jeho vůně novoty, pohladit si jemnou kůži na volantu, zabořit se do sedadla? A co teprve projet se v něm a nechat si od prodejce poradit, bez jakého doplňku výbavy se určitě neobejdu? Navíc potřebuji, aby mi každou z těch komplikovaných nových technologií vysvětlil. V neposlední řadě pořídit auto je příliš důležité rozhodnutí a obrovská investice. Na e-shop mi to prostě nesedí, to chce zkrátka řešit v autosalonu.