Přejít k hlavnímu obsahu
Reklama

Vše, co chcete vědět o nové kosmetické značce Seleny Gomez! 

Text: Tatiana Urbanová, Foto: Getty images, Instagram/8.2.2020
Go Selena!!! 

To, co byly v loňském roce pouhé zvěsti, se nyní potvrdilo: Selena Gomez spouští svou vlastní kosmetickou značku s názvem “Rare Beauty. Zpěvačka to potvrdila na svém Instagramu. Ve videu, kde prozrazuje, že na tomto projektu pracovala celé dva roky, odkazuje i na profil nového projektu.  

Tato stránka má zatím jen tři posty, ale už z nich je celkem jasné, jaká bude filosofie celého branduJde hlavně o přijetí sebe sama, o inkluzivitu“Naším posláním je utvářet konverzace kolem témat jako jsou krása, sebepojetí a duševní zdraví. Cílem je pomoci více lidem získat přístup k podpoře a ke službám, které jim pomohou autenticky se propojit jeden s druhým a díky tomu se snad budou cítit na světě méně osamoceni.”  

Ve videu Selena dále mluví o účelu nové značky: “Být 'rare' (pozn. red'vzácná') je o tom, cítit se pohodlně ve své vlastní kůži. Já jsem se přestala snažit být perfektní. Chci být jen sama sebou. Myslím, že Rare Beauty může být víc, než je kosmetická značka. Chtěla bych, abychom se všichni přestali porovnávat mezi sebou a snažili se ocenit svou jedinečnost. Nejsme definování fotkou, likem ani komentářem. Rare Beauty není o tom, jak vás vidí ostatní, je to tom, jak se vidíme my sami.”  

Selena byla vždy otevřená ohledně otázek duševního zdraví. V lednovém rozhovoru pro WSJ řekla: “Měla jsem vždy nízké sebevědomí a stále na něm pracuji. Ale cítím se silná, protože jsem získala mnoho vědomostí o tom, co se děje v mé hlavě. Moje maxima byly opravdu maximální a když jsem se cítila špatně vyřadilo mě to na celé týdny. Zjistila jsem, že mám opravdu psychické problémy. A to byla vlastně velké úleva. Uvědomila jsem si, že je to cesta, jak si říci, že potřebuji pomoc a našla jsem lidi, kterým věřím. Dostala jsem správné léky a můj život se změnil od základů.” 

Nová kosmetická značka přijde na trh v létě a bude se prodávat exklusivně v Sephoře 

Čtěte také: 11 vlasových trendů, které uvidíte v roce 2020 naprosto všude

Aktuální číslo
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
přihlásit se k odběru newsletteru
Přihlášení k odběru newsletterů

Přihlášením k newsletteru souhlasíte s Obchodními podmínkami Burda a potvrzujete znalost Zásad ochrany soukromí Burda – BURDA Praha bude s Vašimi údaji pracovat zejména k zasílání newsletteru, nabídek a novinek. Odhlásit se můžete kdykoliv.
* povinná pole