Přejít k hlavnímu obsahu
Reklama

Vlaštovka změn ze Zalanda

foto: Zalando/31.1.2020
E-commerce – pomyslená spása i prokletí jednadvacátého století. Ač nabízí alternativy, šíří módní osvětu a šetří náklady na provoz řetězových prodejen, moří prostředí zbytečným obalovým odpadem a nevytváří nová pracovní místa. Německý e-shop Zalando ale přichází s odpovědmi. Je nejen lídrem trhu, ale i inovací, které vedou k napravení pomyslné karmy. Jejich strategie do.MORE navíc přináší první online udržitelnou kolekci.

Strategie „do.MORE“, z jádra inovací evropského e-hopu například už dnes přináší výsledky v podobě obalů, které jsou navrhlé tak, aby mohly být znovu využity a jejich výroba minimalizovala množství vzniklého odpadu. Zalando chce konkrétně do roku 2023 eliminovat jednorázové plasty a v současnosti využívá k přepravě tzv. Zalando boxes, které jsou vyrobeny ze 100% recyklovatelných materiálů.

Nový produktem strategie je ale i nová kolekce „Malé změny. Velký dopad.“ , kterou Zalando tento týden hrdě uvedlo v Kodani. Společnost se spojila s devíti značkami, Blanche, Bruuns Bazaar, Designers Remix, Filippa K, Han Kjøbenhavn, Holzweiler, House of Dagmar, Libertine Libertine a Won Hundred s cílem vytvořit udržitelný a univerzální šatník. Ikony skandinávské stylu, které už v rámci své DNA udržitelný přístup aplikují tak vytvořilo unikátní celek plné moderní kombinací a new age přístupu.

Vlaštovka změn ze Zalanda

Při výrobě této kolekce o 70 kusech se tedy nezapomnělo na lepší materiály, sociální aspekty a techniky zpracování méně náročné na zdroje. Každá značka přinesla do projektu svůj vlastní uvědomělý přístup a s ním i neotřelou řadu udržitelných materiálů a procesů. Za použití méně pesticidů a méně vody tak vznikla kolekce složená z tkanin jako je organická bavlna, trvanlivý triacetát, 100% recyklovaný polyester s potisky certifikovanými OEKO-TEX. Kolekce je dobrým základem šatníku, který vydrží: lehké, rozevláté šaty, obleky, odolný denim i lehké bundy, a to vše v paletě módních, tlumených barev. Rozmanitost stylů umožňuje nositeli kousky kombinovat a utvářet tak svůj jedinečný styl, který vydrží po několik sezón.  

Aktuální číslo
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
přihlásit se k odběru newsletteru
Přihlášení k odběru newsletterů

Přihlášením k newsletteru souhlasíte s Obchodními podmínkami Burda a potvrzujete znalost Zásad ochrany soukromí Burda – BURDA Praha bude s Vašimi údaji pracovat zejména k zasílání newsletteru, nabídek a novinek. Odhlásit se můžete kdykoliv.
* povinná pole