Přejít k hlavnímu obsahu

Vans představuje kolekci na počest měsíce boje proti rakovině prsou

Text: Tatiana Urbanová, Foto: Vans/6.10.2019
Část zisků z jejího prodeje poputuje charitativní organizaci CoppaFeel!

V rámci října - měsíce boje proti rakovině prsou představuje Vans kolekci, která má za cíl nejen vzdělávat mladé o potřebě pravidelného samovyšetření a včasného odhalení případného nádoru, ale zároveň také vzdát hold kráse a síle těch, které tato nemoc osobně postihla. Kolekce je k dostání od 1. října 2019 a minimálně 200 tisíc amerických dolarů z tržeb poputuje na účet CoppaFeel! – britské charitativní organizace zaměřené na zvyšování povědomí o rakovině prsou s cílem včasného odhalení nemoci a pobízí mladé lidi, aby lépe poznali své tělo.

„Pro naši organizaci je spolupráce s Vans doslova splněným snem,“ říká zakladatel CoppaFeel! Kris Hallenga. „Jsme nadšeni z této příležitosti šířit povědomí o nemoci s komunitou kolem Vans. Toto partnerství nám umožní přiblížit ještě více lidem, proč je vyšetření prsou tak důležité a jak doslova zachraňuje životy. CoppaFeel! je tady, aby skoncovala s pozdním diagnostikováním rakoviny prsou skrze vzdělávání mladých, bez rozdílu pohlaví, a povzbudila je, aby se nechali při jakýchkoliv pochybnostech řádně vyšetřit.“

Veškerá grafika a ilustrace použité v této kolekci pocházejí přímo z dílny Vans a mají symbolizovat sílu těch, kteří s nemocí bojují a jejich hlas ve společnosti. „Ilustrace staví na jednoduchých tvarech a čistých liniích pro zvýraznění použitých barev a vzájemného propojení zobrazených postav. Rakovina prsou totiž postihuje všechny, bez ohledu na rasu či postavení. A my chtěli, aby navržené ilustrace reflektovaly tuto realitu,“ vysvětluje Diandre Fuentes, návrhářka sekce Vans Footwear. „Partnerstvím s CoppaFeel! můžeme nejenom ukázat krásu žen, které postihla rakovina prsou, ale také se podílet na vzdělávání mladých, prolomit tabu kolem včasného diagnostikování rakoviny a povzbudit naše zákazníky, aby vzali své zdraví do vlastních rukou."

Nabídka obuvi, oblečení i doplňků v této kolekci je dostupná ve čtyřech základních designech, které se všechny točí kolem tématu prsou. Ručně kreslené ženské siluety všech tvarů a barev pleti poukazují na masový dosah rakoviny prsou i propojení skrze sílu samovyšetření. Zatímco podporující vzkaz „You Got This“ na jednom z modelů nenápadně ukrývá prsa, provedení v modro-bílé slouží jako explicitní návod ke způsobům samovyšetření. A designéři nezapomněli ani na ikonický šachovnicový vzor, který přetvořili pomocí barev odkazujících na různorodost odstínů pleti na počest všech, komu byla rakovina prsou diagnostikována nebo se jich tato nemoc jakkoliv dotkla.

Kolekce Vans Breast Cancer Awareness byla vytvořena pro muže, ženy i děti, protože rakovina prsou má dopad na všechny. Připojte se v říjnu ke kampani Vans a CoppaFeel! ke zvýšení povědomí o této nemoci, osvětě a podpoře toho, abychom všichni dobře znali své tělo. Kolekce bude dostupná na webové stránce Vans.com, kde se také dočtete více informací o organizaci CoppaFeel!.

Čtěte také:
SAMOVYŠETŘENÍ PRSOU: Umíte ho?
Bulky v prsou: Které jsou nebezpečné a jak je poznáme?
Muži vyvrací 5 stereotypů, které o nich mají ženy 
 

Aktuální číslo
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
přihlásit se k odběru newsletteru
Přihlášení k odběru newsletterů

Přihlášením k newsletteru souhlasíte s Obchodními podmínkami Burda a potvrzujete znalost Zásad ochrany soukromí Burda – BURDA Praha bude s Vašimi údaji pracovat zejména k zasílání newsletteru, nabídek a novinek. Odhlásit se můžete kdykoliv.
* povinná pole