Přejít k hlavnímu obsahu
Reklama

Podcast - Superženy Marie Claire


Lenka Helena Koenigsmark vede marketing firmy Mattel v ČR, SR a v Maďarsku. Mezi hračkami se pohybuje celý profesní život, ale Barbie poprvé držela v ruce před šesti lety. Má totiž tři bratry a sama znala hračky spíše klučičí. Vývoj ikonické panenky směrem k diverzitě a zobrazování světa takového, jaký je, ji moc baví – na rozdíl od účetnictví. S Pavlínou Wolfovou si povídala mimo spousty dalších věcí také o tom, jaké plány a touhy vážou Barbie se slovenskou prezidentkou! 

Narodila se, aby v lidech probouzela jedinečnost. A to se jí daří maximálně! Je zakladatelkou a CEO mezinárodní společnosti Atairu, která je jedničkou v leadershipu u nás. Spolupracuje s tisíci lídry ve více než dvou stech společnostech, ze čtrnácti zemí světa. Má titul z Harvardu, pracovala pro OSN a k tomu stíhá být matkou tří dětí a manželkou. Dynamická a podnikavá blondýnka Radka Dohnalová nám prozradila v čem se skrývá její síla a proč pro ni byla osobní proměna více než studium na jedné z nejprestižnějších škol na světě.  

Vystudovala politologii a historii na nejprestižnější univerzitě světa v Oxfordu a jejími semináři prošlo 4000 žen. Lilia Khousnoutdinová je sice partnerkou miliardáře, ale v zásadě žije stejně, jako když ho ještě neznala. Je mimo jiné ceremonialistkou, zajímá ji tedy, jak provést člověka velkými životními změnami smysluplným způsobem, ale je také úspěšnou podnikatelkou, která vybudovala prosperující firmu s výrazným etickým přesahem. Zjistěte o ní více v novém podcastu Marie Claire! 

V marketingu je důležité jít od vizionářského vidění světa ke konečnému detailu. Musela jsem se ale odnaučit chtít to všechno udělat sama, říká Ivana Šedivá, která sedm let v McDonald's pracovala jako marketingová ředitelka pro ČR a SR. Poslechněte si rozhovor, který Pavlína Wolfová vedla s touto úžasnou ženou, která věří, že člověk nemá šanci uspět se strategií, vizí či plánem, pokud není autentický, potápí se, zpívá ve sboru a cvičí tchaj-ťi.

Síla rodiny, hrdost, sounáležitost, vlastenectví. Hodnoty, jež vyznává Renata Mrázová, která v Nizozemsku vedla HR oddělení globální společnosti NN group. Byznys je nádherný, myslí si inspirativní matka dvou dcer a Chief People Officer Home Creditu, která si s Pavlínou Wolfovou povídala o tom, že manažeři jsou obyčejní lidé i třeba o tom, že někdy relaxuje tím, že si vytvoří excelovou tabulku.

Je známější ve světě než v Čechách, topmodelka, režisérka, scénáristka, herečka, producentka a spisovatelka Eva Doležalová moc dobře ví, že je třeba mít velké cíle, protože jen tak se mohou dostavit velké výsledky. V Hollywoodu je jako doma, tyká si s těmi největšími hvězdami v oboru, a to jí ještě ani nebylo třicet. Jak se stala z šikanované dívky z Brna, které spolužáci říkali “bobr” úspěšná a vyrovnaná dáma? Kde pramení její láska k filmu a proč točí psychologické thrillery? O tom všem si s Evou “Doll” povídala Pavlína Wolfová.  

Chce dobýt celý svět a překonat miliardovou hranici tržeb – a má k tomu skvěle nakročeno. 1. dáma české e-commerce Simona Kijonková už od dospívání místo o princi na bílém koni snila o podnikání. Poslechněte si rohovor o tom, kdo majitelku Zásilkovny jako jediný podržel, když spadla na úplné dno a všichni se od ní odvrátili, proč dodnes jezdí MHD nebo proč za jednu ze stěžejních vlastností úspěšného člověka považuje pokoru.

Jen pár dní před volbou, po níž se stala jedinou ženou v čele parlamentní strany, si Markéta Pekarová Adamová povídala s Pavlínou Wolfovou o ženách nejen v politice. V rozhovoru se dozvíte, jaký je její životní cíl – a že překvapivě s politikou nemá nic společného, nebo třeba jaký je její manžel či kdo je jejím velkým vzorem. A taky jak dalekosáhlé důsledky měla arogance Jiřího Paroubka nebo že „domácí“ Markéta se od té za jednacím stolem dost liší. Zaposlouchejte se, stojí to za to!

Pohybuji se dopředu pragmatickým tempem, říká Senta Čermáková, ředitelka pro inovace společnosti Deloitte. Její muž ovšem tvrdí, že si v hlavě vyrábí drogy, protože toho stíhá neuvěřitelně moc: Vizionářka, mentorka, vyučující kritického myšlení, manželka a matka, dle vlastních slov inženýr rodiny, tráví čas se svými blízkými, běhá, cestuje a spí ideálně 8 hodin. Pavlína Wolfová si s ní povídala o tom, že ženy do leadershipu místo ega promítají mateřskost a empatii, o startupech jako tykadlech vývoje, o generaci, která už naštěstí gender ani národnost neřeší, ale také o tom, jaké to je, stát se postavičkou v manželových stand-up výstupech.

V roce 2007 zdolala nejvyšší vrchol světa Mount Everest, letos Klára Kolouchová přidala Kančendžengu i Horu smrti, obávanou K2. S Pavlínou Wolfovou si ale povídala nejen o lezení. Řeč přišla také na další vrcholovou disciplínu – vysoký management, ale i na rodinu a na to, která z kamarádek naší moderátorky nosí ty nejbarevnější boty.

Budoucnost patří ženám! Na tom se jednoznačně shodly dvě navýsost zajímavé osobnosti, Diana Rádl Rogerová, vedoucí partnerka společnosti Deloitte, a moderátorka Pavlína Wolfová. Diana ale Pavlíně v rozhovoru prozradila mnohem víc: třeba čím chtěla být jako malá, co to znamená vést firmu 21. století či jak vypadá inkluzivní leadership v praxi. A protože jsou to ženy silné a inspirativní ve všech směrech, řeč došla i na luxusní obutí! Poslechněte si jejich rozhovor, protože vám vlije do žil chuť dělat věci jinak!

Podcast si můžete poslechnout také na Spotify a Apple Podcasts.

Aktuální číslo
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
přihlásit se k odběru newsletteru
Přihlášení k odběru newsletterů

Přihlášením k newsletteru souhlasíte s Obchodními podmínkami Burda a potvrzujete znalost Zásad ochrany soukromí Burda – BURDA Praha bude s Vašimi údaji pracovat zejména k zasílání newsletteru, nabídek a novinek. Odhlásit se můžete kdykoliv.
* povinná pole