Za posledních patnáct let provází Kanadu unikátní charitativní akce - pořádaná výrobcem toaletního papíru Cashmere, která je laicky nazývána “toilet paper fashion show”. Jde o gala/módní přehlídku, která probíhá vždy včas, aby odstartovala říjen, který je znám po celém světě jako měsíc povědomí o rakovině prsu. Na této akci se již podílelo, od roku 2013, kdy se konala poprvé, na sto osmdesát špičkových módních návrhářů, kteří dokázali z tohoto poněkud kontroverzního materiálu vykouzlit pohádkové modely, ze kterých vznikla každoroční “Cashmere kolekce”. Protože letos slavil tento event již 15. křišťálové výročí, celý prostor rozzářily stovky jiskřivých krystalů Swarovski.
A jak se vlastně probíhá sbírka peněz? Jsme rádi, že se ptáte. Nejen, že Cashmere daruje dvacet pět centů z prodeje každého označeného toaletního papíru, ale pokud byste se rozhodli volit v soutěži o nejlepší “model” z toaletního papíru na jejich stránkách, firma za každý hlas daruje dolar kanadské Cancer Society. My teď jen přemýšlíme, jestli by něco takového mohlo fungovat i v Čechách nebo jsou na to Češi moc cyničtí? Co myslíte?