Přejít k hlavnímu obsahu
Reklama

Nahradí streetwear luxusní módu?

Text: Lucie Švábenská, Foto: Instagram/1.2.2019
Luxusní značky se vždy zaměřovaly hlavně na high-end fashion a různé výstřelky včetně haute couture kolekce. Nyní se ale věci mění. 

Streatwear ve světě luxusu 
Streetwear a luxus byly vždy absolutně neslučitelné oblasti. Nedávno se však začaly pomalu prolínat. Nyní to vypadá, že streetwear je na dobré cestě stát se luxusem. Velký podíl na tom má Virgil Abloh, americký módní návrhář, který pracuje pro Italský brand Off-White a také celosvětově známý módní dům Louis Vuitton. LV byl vždy velmi luxusní značkou, která se zaměřovala pouze na high sféru. Pár výjimek v historii najdeme, ale vždy se jednalo o spolupráci s určitým umělcem. Jinak jde o velmi seriózní značku.  

Pod vedením Virgila Abloha se ale vše mění. Louis Vuiton se stává čím dál více streetwearovou značkou, spolupracuje s různými brandy, hlavně se Supreme - spolu vytvořily dokonce několik kolekcí (které obsahovaly i oversize mikiny a další produkty) a traduje se, že v tom plánují pokračovat. K Virgilovi se přidaly také Balenciaga a Dolce & Gabbana. Ti ho následovaly a přišly s povedenými teniskami. Změna je život a uvidíme, kam tato povede.

Luxus ve světě streatwear 
Luxus je o jedinečnosti, originalitě a exklusivitě. Ve streewear světě je ale stále populárnější a lidem začíná více a více záležet i na tom, jaké mají boty, kolik se jich vyrobilo a za kolik. Z pouliční módní přehlídky se stává poptávané a exklusivní zboží jako produkují luxusní domy. Méně a méně lidí si koupí boty Adidas, které jsou z masové produkce. Čím extravagantnější a originálnější boty máte, tím více in jste! 
 
Dalším důvodem obratu luxusních značek ke streetwear může být i udržení si mladých zákazníků. Pro ně je tento trend momentálně více in než luxusní elegantní modely. Takto se ale elegance může pomalu vytratit z šatníků nové generace, a to není úplně dobře. Doufejme tedy, že se tato změna zastaví ve správné míře. 

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Aktuální číslo
přihlásit se k odběru newsletteru
Přihlášení k odběru newsletterů

Přihlášením k newsletteru souhlasíte s Obchodními podmínkami Burda a potvrzujete znalost Zásad ochrany soukromí Burda – BURDA Praha bude s Vašimi údaji pracovat zejména k zasílání newsletteru, nabídek a novinek. Odhlásit se můžete kdykoliv.
* povinná pole