Přejít k hlavnímu obsahu
Reklama

„Musíme se změnit!“ Victoria ´s Secret chtějí skoncovat s kultovní show!

Text: Jan Boublík Foto: PR Archiv/18.5.2019
Módní svět možná přijde o jednu z nejsledovanějších přehlídek. U Victoria´s Secret se rozhodli zvážit, zda pokračovat ve vysílání každoroční módní show. Proč?  

Módní byznys je o změnách. Musíme se vyvíjet a růst,” generální ředitel notoricky známého výrobce spodního prádla, Les Wexner sdílel svoje názory s kolegy prostřednictvím poznámky v pátek odpoledne. V pár řádcích Wexner také shrnul, že každoroční přenos velkolepé módní show – který poskytuje televizní stanice CNBS a který sleduje více jak 4 miliony diváků po celém světě – už není tou správnou volbou prezentace. Interní zpráva pro zaměstnance značky se dostala na veřejnost právě díky online zpravodajství zmíněné stanice. Ta stanovisko zatím nekomentuje.

Po dvacetileté spolupráci by tak kult televizních přehlídek s hvězdnými pěveckými vystoupeními, velkolepou výpravou, nákladnými kostýmy, nádherným spodním prádlem a v neposlední řadě také elitními supermodelkami došel svého konce. Prognostici tvrdí, že za Wexnerovým rozhodnutím stojí špatný výsledek poslední vysílané show v prosinci roku 2018. Ta měla doposud nejhorší sledovanost a schytala spoustu kritiky, té ostatně stále přibývá. Podle některých hnutí a skupin je význam ženského těla na přehlídkách spodního prádla od Victoria´s Secret minimalizován na pouhý objekt sexuální touhy. Wexner však vzápětí proklamoval, že se značka začne soustředit na nové formáty interaktivní prezentace – jaké však neprozradil. Bez nadsázky nás tak čeká nejen nová éra u Victoria´s Secret, ale pravděpodobně i nová éra v předvádění spodního prádla.

Americká jednička v prodeji spodního prádla totiž za poslední dvě dekády nastavovala trendy, jenže její čas zřejmě končí. Už druhým rokem rapidně klesají prodeje a v loňském roce musel management obřího producenta zavřít hned 20 prodejen. A nepomáhají ani prohlášení, že prádlo Victoria´s Secret není pro plnoštíhlé a ani pro gendrově nejednoznačné osoby. Zdá se tak, že andílkům definitivně zvoní hrana. 

Aktuální číslo
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
přihlásit se k odběru newsletteru
Přihlášení k odběru newsletterů

Přihlášením k newsletteru souhlasíte s Obchodními podmínkami Burda a potvrzujete znalost Zásad ochrany soukromí Burda – BURDA Praha bude s Vašimi údaji pracovat zejména k zasílání newsletteru, nabídek a novinek. Odhlásit se můžete kdykoliv.
* povinná pole