Přejít k hlavnímu obsahu
Reklama

Dior na rampě

Jan Boublík/9.1.2014

Tropická láska vyzdvižená k nebesům... Raf Simons redefinoval pojmy "neon" a "tropic garden" – poprvé během přehlídky kolekce Dior jaro/léto 2014, podruhé pak v rámci sezónní Dior kampaně, kterou opět svěřil svému dvorními fotografovy Willy Vandeperremu. 

Modelingová legenda Stella Tentant a nadcházející hvězdy Edie Campbell a Elise Crombez se tak objevily na jedné z pařížských ramp, která strmě stoupá do nebes, nad zraky samotné Eiffelovy věže, aby dosáhla ptačích perutí a odhalila krásu kolekce. Malebná, opět značně surrealistická kampaň tím pádem perfektně doplňuje Rafovu práci. Tu ve zmíněné kampani reprezentuje především nový model kabelky – Diorific, která se poprvé objevila na přehlídce jarní kolekce v Paříži. Na rozdíl od ostatních kabelek Dior se Diorific vyděluje větším tvarem a městským charakterem, který z určitého hlediska popírá exkluzivní eleganci současných modelů a představuje možná vůbec první praktické a městské zavadlo pro soudobou ženu z dílny tohoto věhlasného módního domu. 

Dior kampaň jaro/léto 2014

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Aktuální číslo
přihlásit se k odběru newsletteru
Přihlášení k odběru newsletterů

Přihlášením k newsletteru souhlasíte s Obchodními podmínkami Burda a potvrzujete znalost Zásad ochrany soukromí Burda – BURDA Praha bude s Vašimi údaji pracovat zejména k zasílání newsletteru, nabídek a novinek. Odhlásit se můžete kdykoliv.
* povinná pole