Přejít k hlavnímu obsahu

Kosmetické impérium aneb celebrita jako značka

Text: Rebecca Diatilová, Foto: Instagram, Getty images/16.12.2018
Jsou slavné a úspěšné. Po celém světě je obdivují miliony lidí. Každá z nich se stala známou díky něčemu jinému, přesto nyní boří svět kosmetiky s vlastními, velice úspěšnými impérii.

Řeč je o populární zpěvačce Rihanně a sestrách Kim Kardashian West a Kylie Jenner, známých z reality show Keeping Up with the Kardashians. Mají se snad zavedené kosmetické značky bát, když jsou na trhu tato známá jména?

KYLIE JENNER
Teprve jednadvacetiletá Kylie Jenner před třemi lety začínala se svými tekutými rtěnkami - lip kits, které také sama propagovala. Za tu dobu se toho hodně změnilo a nejmladší z klanu Kardashian-Jenner mezi své produkty zařadila ještě oční stíny nebo korektory. Několikrát do roka své fanynky potěší nápaditou kolekcí kosmetiky ve spolupráci s některou ze svých sester nebo kamarádek. Kosmetika, která se stala dobře rozjetým byznysem, letos Kylie dostala až na obálku amerického Forbes. Se svým majetkem 900 milionů dolarů nejenže strčí do kapsy starší Kim, ale také se pravděpodobně stane historicky nejmladším miliardářem.

KIM KARDASHIAN WEST
Patrně nejvíce diskutovaná celebrita světa snad konečně dokázala lidem, kteří tvrdí, že nemá talent, jakou je šikovnou byznysmenkou. Kromě již zmíněné rodinné reality show, která díky Kim začala, má na svém kontě veleúspěšnou hru Kim Kardashian: Hollywood. Od roku 2017 její jméno nese také značka KKW Beauty, která nabízí produkty na obličej, rty nebo oči. Fanoušci slavné americké rodiny se báli možné rivality mezi dvěma sestrami, které se začaly věnovat kosmetickému odvětví. Jejich obavy však byly brzy zažehnány, když své značky navzájem propagovaly a dokonce vytvořily úspěšnou společnou řadu. Za zmínku stojí i několik parfémů, které Kardashian vytvořila a jež byly téměř okamžitě vyprodány.

RIHANNA
Zpěvačka původem z Barbadosu se kromě tvoření hudby pustila do nové výzvy v podobě vlastní kosmetické značky. Řídí se heslem krása pro všechny. Vadilo jí, že některé kosmetické značky nenabízí takové odstíny, které by si mohly vybrat ženy po celém světě bez ohledu na barvu své pleti. Právě díky svému revolučnímu přístupu sklízí se svou Fenty Beauty velký úspěch. U nás její kosmetická značka dostání v řetězci Sephora. Kromě kosmetiky se v poslední době věnuje Rihanna také své značce spodního prádla Savage x Fenty.

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Aktuální číslo
přihlásit se k odběru newsletteru
Přihlášení k odběru newsletterů

Přihlášením k newsletteru souhlasíte s Obchodními podmínkami Burda a potvrzujete znalost Zásad ochrany soukromí Burda – BURDA Praha bude s Vašimi údaji pracovat zejména k zasílání newsletteru, nabídek a novinek. Odhlásit se můžete kdykoliv.
* povinná pole