Přejít k hlavnímu obsahu

Hra o trůny internetu! Která ze značek vládne e-shopům?

text: Jan Boublík foto: Fendi/14.8.2019
Vyhledávací platforma Lyst vydala žebříček na internetu nejúspěšnějších značek. Boduje OffWhite i Fendi! 

Na prvním místě se z portfolia Kering umístilo pověstné Gucci, v závěsu za ním však hned miláček sociálních sítí a dítě Virgila Abloha, Off White. Ve druhém čtvrtletí roku 2019 se opět velmi dobře umístily legendy módního domu Fendi. Ve světě módy Lyst monitoruje trendy a čtvrtletně vydává zprávu o nejžádanějších značkách a produktech sezony, vycházející z analýzy dat on-line nákupů více než pěti milionů uživatelů. Zpráva pracuje s celosvětovým vyhledáváním na platformách Lyst a Google, míry konverze a prodejů, ale také zmínek značky a produktu na sociálních sítích a celosvětových statistik zaujetí během tříměsíčního období, které ukazují fenomenální moc sociálních sítí posilovat vliv značky a zvyšovat prodeje.

Odborný komentář pak zmiňuje, že módnímu domu Fendi pomohla ve viditelnosti a popularitě především nedávná spolupráce na produkci pánské módní show kolekce jaro/léto 2020 s oceňovaným režisérem snímku Call Me By Your Name Lucou Guadagninem, limitovaná kolekce pod taktovkou respektovaného britského grafického designera Pref a v neposlední řadě také velkolepá přehlídka k uctění památky zesnulého návrháře Karla Lagerfelda, který s módním domem spolupracoval.  

Reklama
Reklama
Reklama
Aktuální číslo
Reklama
Reklama
Reklama
přihlásit se k odběru newsletteru
Přihlášení k odběru newsletterů

Přihlášením k newsletteru souhlasíte s Obchodními podmínkami Burda a potvrzujete znalost Zásad ochrany soukromí Burda – BURDA Praha bude s Vašimi údaji pracovat zejména k zasílání newsletteru, nabídek a novinek. Odhlásit se můžete kdykoliv.
* povinná pole