Přejít k hlavnímu obsahu
Reklama

HOMEOFFICE 101: Martina Schiestlová ví, že i při práci na dálku záleží na osobním přístupu

Text: Barbora Häckelová, Martina Schiestlová, Foto: Unsplash/30.3.2020
Martina Schiestlová je HR leader v Deloitte ČR. Na starost má tým poskytující komplexní HR služby. V Deloitte pracuje od roku 2006, předtím působila ve společnostech zaměřených na oblast personálního poradenství pro německy a anglicky hovořící klienty. Podělila se s námi o konkrétní tipy, jak poradenská špička funguje v nelehké době – inspirujte se těmi nejlepšími!   

Nechte si zaslat aktuální tištěné číslo Marie Claire až domů za stejnou cenu jako na stáncích po celé České republice. Neplaťte ani poštovné! Objednávejte zde.  

Co pomáhá zvládnout homeoffice Martině?

Nastavená pravidla – každý tým má nastavená pravidla týkající se spolupráce – kdy je kdo dostupný, jakou reakční dobu od sebe navzájem očekáváme, jak často potřebujeme týmové a individuální schůzky, nebo kdy naopak potřebujeme být nerušeni na koncentrovanou práci. 

Sdílení informací – v týmu obvykle sdílíme informace o tom, odkud pracuje (jestli od klienta, nebo, jako třeba aktuálně většina z nás, z domova), na čem pracujeme (ať už v Excelu, v MS Teams nebo přes sdílený kalendář v Outlooku) a jaký je status jednotlivých projektů. Také děláme pravidelné check-iny – jde o 5 – 15minutové týmové nebo individuální schůzky, kde si na denní bázi dáváme vědět, co je hotové, na čem ještě budeme pracovat a průběžně si dáváme zpětnou vazbu.  

Využívání technologií naplno – moderní technologie nám umožňují zůstat v kontaktu i na dálku –při virtuálních schůzkách využíváme webkamery, abychom se viděli a podpořili i neverbální složku komunikace. Sdílíme aktuální informace (nejen pracovní) s týmem v chatu na MS Teams – stejně jako bychom byli spolu v kanceláři. 

Neformální meetingy – i při práci na dálku nám záleží na osobním přístupu a budujeme vztahy – třeba si dáme virtuálně kafe s kolegou nebo „zajdeme“ na týmový oběd, kde probereme věci z osobního života a další mimopracovní zážitky. 

Péče o sebe – bez energie není výkon, takže se staráme o pravidelné doplňování energie formou krátkých přestávek (třeba na protažení, zdravou svačinku, nebo třeba popovídání si s rodinou).

V příštím díle seriálu o homeoffice se můžete těšit na Dianu Rádl Rogerovou, řídící partnerku společnosti Deloitte.

Čtěte také: HOMEOFFICE 101: Martina Grygar Březinová říká “Keep calm and carry on”
 

 

Aktuální číslo
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
přihlásit se k odběru newsletteru
MarieClaire logo
Close dialog icon

přejít na web

Odebírejte náš NEWSLETTER

Váš e-mail

Přihlášením k newsletteru souhlasíte s Obchodními podmínkami Burda a potvrzujete, že jste se seznámili se Zásadami ochrany soukromí Burda International CZ s.r.o.

Na váš e-mail jsme odeslali odkaz pro potvrzení odběru novinek.

Reklama