Přejít k hlavnímu obsahu
Reklama

HOMEOFFICE 101: Diana Rádl Rogerová už si uvědomuje, že nic na světě nemusí být perfektní

Text: Barbora Häckelová, Foto: Archiv/6.4.2020
Diana Rádl Rogerová je řídící partnerkou české kanceláře Deloitte. Ve společnosti Deloitte pracuje již od roku 1996. Posledních 10 let působila jako partnerka v oddělení auditních služeb. V rámci svých aktivit zodpovídá také za tým expertů poskytujících poradenství finančním institucím v ČR a za služby pro odvětví nemovitostí ve střední Evropě.

Nechte si zaslat aktuální číslo Marie Claire až domů za stejnou cenu jako na stáncích po celé České republice. Neplaťte ani poštovné! Objednávejte zde.  

POSLECHNĚTE SI I NÁŠ PODCAST SUPERŽENY S DIANOU RÁDL ROGEROVOU: 

Diana během své více než 20leté kariéry v Deloitte získala bohaté zkušenosti s auditem a výkaznictvím podle českých účetních standardů, mezinárodních standardů pro finanční výkaznictví, s poradenstvím v oblasti financí podniku, řízení aktiv a pasiv podniků, zajišťování apod. Je členkou Association of Chartered Certified Accountants (ACCA), auditorkou s licencí Komory auditorů České republiky a vlastní profesní kvalifikaci v oblasti IFRS (DipIFR).

"Home office podporujeme v maximální míře. Byli jsme na to zvyklí a není to pro nás novinka. Jediné, co se teď změnilo, je, že se škála jeho využívaní významně zvětšila. Velmi důležitá pro práci na home office je správná komunikace týmu. Proto používáme platformy, které tuto práci podporují, ale navíc máme i nástroj, který nám pomáhá monitorovat efektivitu týmu i jednotlivců. Vytvořili jsme i jakési „zásady” pro práci z domova. Je to drobný manuál, který lidem pomáhá si doma vytvořit takový ten svůj koutek pro práci," říká Diana Rádl Rogerová.

V květnovém vydání Marie Claire, které vychází 15. dubna, najdete také rozhovor s Dianou Rádl Rogerovou, z něhož nyní nabízíme malou ochutnávku:

V čem si myslíte, že je ženský leadership unikátní – dá se to podle vás obecně formulovat? A jak je tomu konkrétně ve vašem oboru?
Já se držím dvou zásadních pravidel. Musíte prioritizovat a propojovat věci a znalosti a lidi, v tom je ženský leadership dokonalý. Ženy otázku priorit řeší dnes a denně v domácnosti nebo v péči o děti. Poté je pro ně jednodušší určit si priority i v zaměstnání. Druhá zásada je, že nic na světě nemusí být perfektní. Věřím si, chci odvést skvělou práci, ale s vědomím, že z nějakého malého nepodstatného detailu se svět nezhroutí. Dost možná, že si toho opomenutí ostatní ani nevšimnou, i když ne všichni. Nicméně nechci škatulkovat, ve finále každý člověk je individualita, která má spoustu skvělých dovedností, osobních zkušeností a odhodlání, a o tom to je – nebát se.

Čtěte také: HOMEOFFICE 101: Martina Schiestlová ví, že i při práci na dálku záleží na osobním přístupu

Aktuální číslo
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
přihlásit se k odběru newsletteru
MarieClaire logo
Close dialog icon

přejít na web

Odebírejte náš NEWSLETTER

Váš e-mail

Přihlášením k newsletteru souhlasíte s Obchodními podmínkami Burda a potvrzujete, že jste se seznámili se Zásadami ochrany soukromí Burda International CZ s.r.o.

Na váš e-mail jsme odeslali odkaz pro potvrzení odběru novinek.

Reklama