Přejít k hlavnímu obsahu
Reklama

H&M představuje nový nástroj, díky kterému ihned víte, kdo vyrobil vaše oblečení 

Text: Tatiana Urbanová, Foto: H&M/5.5.2019
Tleskáme k tomuto skvělému rozhodnutí! 

Minulý týden udělala značka H&M obrovský krok k transparentnosti a uvedla na svých webových stránkách nový nástroj, díky kterému nakupující okamžitě ví, kde bylo jeho oblečení vyrobeno. Zákazník vidí zajímavé detaily jako zemi výroby, jména dodavatelů, jména výrobních závodů, a dokonce i počet pracovníků ve výrobě.  

Značka H&M vysvětluje v tiskové zprávě, co ji vedlo k tomuto rozhodnutí: “tím, že sdílíme detaily toho, odkud naše oblečení pochází a kdo jej vyrábí, umožňujeme tak zákazníkům informovanější výběr při nakupování.”  

Je skvělé vidět, že se společnost H&M posouvá udržitelnějším směrem, to, že je ale značka upřímná a transparentní vůči tomu, kdo a kde jejich produkty vyrábí ještě neznamená, že jsou jednotlivé kousky zpracovány udržitelným způsobem. Deník New York Times například uvedl, že má firma H&M neprodané oděvy v hodnotě 4,3 miliard dolarů. Pokud tedy půjde cestou, která je celkově šetrnější k planetě, měla by s touto nadměrnou produkcí oblečení něco udělat. Každopádně my se radujeme, že značky všeobecně začínají být zodpovědnější! To je krok správným směrem, i když je to v některých případech jen začátek cesty, věříme, že jednou se dostanou do cíle.  

Čtěte také:
EKO: Piňatex přináší novou udržitelnou alternativu kůže!​
Způsobují vaše džíny ekologickou katastrofu?
Nově a líp: H&M představilo svou vizi udržitelnosti!

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Aktuální číslo
přihlásit se k odběru newsletteru
Přihlášení k odběru newsletterů

Přihlášením k newsletteru souhlasíte s Obchodními podmínkami Burda a potvrzujete znalost Zásad ochrany soukromí Burda – BURDA Praha bude s Vašimi údaji pracovat zejména k zasílání newsletteru, nabídek a novinek. Odhlásit se můžete kdykoliv.
* povinná pole