Přejít k hlavnímu obsahu

Gucci vydal zprávu o genderové proměnlivosti v Generaci Z 

Text: Tatiana Urbanová, Foto: Unsplash/4.1.2019
A její obsah je více než zajímavý!

V roce 2013 založila značka Gucci CHIME FOR CHANGE, kampaň, která bojuje za rovnost všech pohlaví ve společnosti. Od svého vzniku se tato iniciativa těší velkému úspěchu a povzbudila už mnohé rozhovory ve společnosti na toto téma. Kromě toho však provádí i svůj vlastní výzkum, ze kterého pak každoročně vydává i zprávu. V té poslední se zaměřila na genderovou proměnlivost a definice “muže”, “ženy”, “mužnosti” a “ženskosti” tak, jak je vnímá generace Z.  

Zjištění CHIME FOR CHANGE jsou více než zajímává. Například 82 % Gen. Z naprosto souhlasí s faktem, že pokud společnost bojuje za práva žen, měla by podporovat automaticky i jiné menšiny a pohlaví. Dále pak mladí nesouhlasí s tím, že pokud je někdo “žena,” neznamená to, že musí být automatický “ženská” a přesně tak i “muž” nemusí cítit tlak působit “mužně”.  

S tím, že se pouze dvě třetiny příslušníků Gen. Z identifikovaly jako výhradně heterosexuální, není žádným překvapením, že téma genderové proměnlivosti (chcete-li fluidity) je stále aktuálnější. Tyto děti rostou pomalu a jistě v dospělé a budou požadovat stále větší prostor a zastoupení ve všech odvětvích od módy po politiku. 

Gender editor Tori West tvrdí: “V roce 2019 je na čase přijít s dalšími pozitivními výsledky co se týče LGBTQIA+ komunity. Zaměříme se i na to, aby se tito jedinci mohli svobodně vyjadřovat prostřednictvím módy, ale je potřeba, aby i co se týče politiky získali své zástupce, kteří sdílejí jejich zkušenost a budou je posilovat i chránit.”  

Přečtěte si celou zprávu zde: irregularlabs.com/gender. 

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Aktuální číslo
přihlásit se k odběru newsletteru
Přihlášení k odběru newsletterů

Přihlášením k newsletteru souhlasíte s Obchodními podmínkami Burda a potvrzujete znalost Zásad ochrany soukromí Burda – BURDA Praha bude s Vašimi údaji pracovat zejména k zasílání newsletteru, nabídek a novinek. Odhlásit se můžete kdykoliv.
* povinná pole