Přejít k hlavnímu obsahu

Gant slaví výročí 70. let od vzniku značky

Foto: Gant/8.4.2019
Vše začalo v roce 1949 výrobou prvotřídních košil. Tehdy byla napsána první kapitola příběhu prémiového oblečení, ve kterém se snoubí hrdost na dědictví předků s touhou učit se a poznávat svět.

Bernard Gantmacher byl americký přistěhovalec, který v roce 1914 odjel hledat štěstí do USA. Našel ho na Manhattanu v závodě na límce u košil – seznámil se tam totiž se svojí budoucí ženou Rebeccou, která pracovala u stejné firmy v oddělení knoflíků. Společně začali šít košile, které si mezi mladými díky svému ležérnímu stylu rychle získaly oblibu. V roce 1949 pak jejich synové Mark a Eliot založili v univerzitním městě New Havenu rodinný podnik, z nějž se zrodila světová legenda.

SEDM IKONICKÝCH KOUSKŮ

Oslavy 70. výročí módní značky se letos ponesou ve znamení sedmi ikon, z nichž každá symbolizuje jednu dekádu. Button-Down košile, klubové sako Club Blazer, kalhoty Chino a polokošile Piqué, košile Heavy Rugger, bomber GANT Varsity Jacket a copánkový svetr Cable Knit. To je sedmero úspěšných kousků, které obstály ve zkoušce času.

"Na své dědictví jsme velmi hrdí. Vášeň a inovace nás jako výrobce vysoce kvalitních. Zjistili jsme, že těchto sedm ikonických kousků preppy American Sportswear obstálo v testu časem. Vždy se v nich vlastně cítíte moderně. Jejich připomenutím chceme vzdát hold nadčasovému stylu a dlouhé životnosti, která je pro GANT tak charakteristická. Při navrhování dalších kousků máme stále na mysli tuto nadčasovou filozofii a krédo “Never stop learning”. Chceme designovat takové kousky, které ocení i budoucí generace,” říká Matthew Mounsey-Wood.  

NEMĚNNÁ FILOZOFIE

Krédem značky je Never Stop Learning, tedy Nikdy se nepřestávejte učit. A touhu poznávat nové věci má GANT ve své DNA už od dob, kdy se se prosadil u studentů prestižních vysokých škol. "Kupředu nás žene vášeň a inovace. Chceme navrhovat takové kousky, které ocení i budoucí generace," dodává Mounsey-Wood.

Více informací na www.gant.cz

Gant slaví výročí 70. let

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Aktuální číslo
přihlásit se k odběru newsletteru
Přihlášení k odběru newsletterů

Přihlášením k newsletteru souhlasíte s Obchodními podmínkami Burda a potvrzujete znalost Zásad ochrany soukromí Burda – BURDA Praha bude s Vašimi údaji pracovat zejména k zasílání newsletteru, nabídek a novinek. Odhlásit se můžete kdykoliv.
* povinná pole