Přejít k hlavnímu obsahu
Reklama

EXKLUZIVNĚ: Louis Vuitton představuje zbrusu nový koncept v režii Virgina Abloha 

Text: Tatiana Urbanová, Foto: Louis Vuitton/10.7.2020
Virgil Abloh vyráží s novou kolekcí Louis Vuitton do světa a provází ho spousta změn, a dokonce i animované postavičky... 

Zatímco se módní svět snaží vyřešit zásadní rébus, a to, jak se vypořádat s koronavirem. Zdá se, že Louis Vuitton tuto hádanku rozluštil. V čele se svou novou mužskou kolekcí vyráží na tour po světě, která se započne 6. srpna v Šanghaji a o den poté bude pokračovat v Tokiu. To však není jediná novinka, se kterou umělecký ředitel mužské sekce Virgil Abloh přišel. Pro WWD uvedl, že se značka od tohoto okamžiku stává takzvaně “seasonless”.  

Nová éra, nový systém. 
Kolekce s názvem “Message in a Bottle” (“Zpráva v láhvi”) bude představena veřejnosti na „turné“ mezinárodních akcí od Paříže, přes Šanghaj, až po Tokio. Tento formát je důkazem toho, že Virgil Abloh, klade důraz na diverzitu, inkluzivitu a jednotu. Na této cestě, která se případně rozšíří o další destinace, se kolekce bude transformovat v organickém dialogu s různými kulturami a národy světa. Půjde o svobodný rozhovor mezi značkou a její klientelou a příznivci. Tento koncept posouvá hranice tradičních konvencí módy a sezónnosti. Součástí je i mnohostranná iniciativa udržitelnosti, vrámci které mohou být jednotlivé modely recyklovány, vylepšovány nebo znovu prodávány ve své původní podobě.  

“Tato nadcházející show je pravděpodobně tím největším krokem, který jsem kdy udělal, co se týče návrhu nového systému a jeho fungování,” uvedl pro WWD Virgil Abloh, který byl nucen ze zdravotních důvodů v loňském roce zpomalit. To mu pravděpodobně dalo čas zvážit všechny své následující plány. “Místo toho, abych se mračil a panikařil, bral jsem aktuální situaci s koronavirem jako novou éru módy, kterou jsme tak dlouho požadovali. Mám pocit, že uděláme tlustou čáru za minulostí a mám zájem vyšetřovat, kam se bude fashion svět ubírat nadále.”  

Na teaser video k celé kolekci se můžete podívat na webových stránkách louisvuitton.com

Zoooom a jeho parta
V hlavních rolích nové kolekce Louis Vuitton se objevují animované postavy Zoooom a jeho parta. Ti se vydávají jako černí pasažéři na člunech po Seině do celého světa. Po dlouhé plavbě, tedy konkrétně 6. srpna, zásilka konečně dorazí do Šanghaje a módní přehlídka pánské kolekce Louis Vuitton pro sezonu jaro/léto 2021 může konečně začít. Zoooom a jeho kamarádi, kteří již nejsou jen nakreslení, ožívají spolu s kolekcí, která zkoumá oblíbené téma Virgila Abloha: chlapectví a pohled dítěte na svět. 

Každá postavička je jiná a spolu dohromady představují hlubokou víru v inkluzivitu, která je přítomna ve všech pánských kolekcí Louis Vuitton. Poté se kolekce vydá na další cestu – do Tokia, kde proběhne třetí módní přehlídka. Pánská kolekce jaro/léto 2021 razí filosofii upcyklingu, která je tvůrčí premisou této nové kolekce: nové oblečení a doplňky kreativně přepracované ze starého materiálu, „staré známé“ kousky z kolekce podzim/zima 2020, originální kombinace již jednou použitých nápadů. 

Čtěte také: KRONIKA POMOCI: Jak bojují módní značky s epidemií COVID-19

Aktuální číslo
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
přihlásit se k odběru newsletteru
MarieClaire logo
Close dialog icon

přejít na web

Odebírejte náš NEWSLETTER

Váš e-mail

Přihlášením k newsletteru souhlasíte s Obchodními podmínkami Burda a potvrzujete, že jste se seznámili se Zásadami ochrany soukromí Burda International CZ s.r.o.

Na váš e-mail jsme odeslali odkaz pro potvrzení odběru novinek.

Reklama