Přejít k hlavnímu obsahu
Reklama

CHIARA FERRAGNI: Síla osobnosti

Text: Milena Žuravljova, Barbora Häckelová, Foto: Archiv/23.12.2019
Před 10 lety začala Chiara Ferragni (32) psát svůj blog The Blond Salad. Dnes řídí byznys v hodnotě 30 milionů eur a je jednou z nejvlivnějších postav světového módního průmyslu. 

Jak byste popsala sama sebe?
Jsem velmi šťastný člověk, velmi pozitivní, sebevědomý a motivovaný.

Vzhledem k rychlému nárůstu popularity vašeho blogu jste neukončila studium. Litujete, že nemáte titul, nebo si myslíte, že v moderním světě jsou cennější zkušenosti a tvrdá práce? Plánujete někdy návrat na univerzitu?
Ne, toho nelituji. Opravdu věřím tomu, jak se má životní cesta odvíjí. Byla bych ráda titul získala, protože mi chyběly jen 4 zkoušky z asi 44, ale s takovým objemem práce je těžké najít čas, abych se soustředila právě na tohle. Ale třeba jednou…

Spolupracujete s nejlepšími značkami, jako jsou Intimissimi, Lancôme, Dior. Například v Intimissimi si vás nejen zvolili za svoji tvář, ale také vám před pár lety svěřili návrhy kostýmů pro svoji show Intimissimi on Ice. Určitě jste se účastnila mnoha inspirativních projektů, ale které spolupráce se značkou si vážíte nejvíc? Jako obchodnice i čistě osobně.
S Intimissimi pracuji více než 5 let, a když mě požádali, abych byla kostýmní návrhářkou pro Opera on Ice, bylo to náročné, ale taky vzrušující! Byla jsem tak hrdá a vděčná, že věřili mému vkusu. Později jsem se stala tváří značky a nafotila krásné kampaně. Ale vyniká ta, kterou jsem natočila společně s Gisele Bündchen, ta byla opravdu úžasná. Ráda pracuji s italským týmem a značkou, kterou vnímám od dětství. Ale Lancôme je také můj favorit.

Jste hrdou Italkou a ambasadorkou italské značky Intimissimi. Co pro vás znamená vaše dědictví a jakým hodnotám by se měl zbytek světa od Italů přiučit?
Nebrat se příliš vážně a užívat si života. Život je přítomný okamžik. Přemýšlejte o budoucnosti, ale zaměřte se na současnost. Italové umějí opravdu vychutnávat život mnoha způsoby, což nás odlišuje od zbytku světa.

Celý rozhovor si přečtěte v lednové Marie Claire, kterou najdete právě teď na stáncích.

Čtěte také: Fenomén jménem Chiara Ferragni

Aktuální číslo
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
přihlásit se k odběru newsletteru
Přihlášení k odběru newsletterů

Přihlášením k newsletteru souhlasíte s Obchodními podmínkami Burda a potvrzujete znalost Zásad ochrany soukromí Burda – BURDA Praha bude s Vašimi údaji pracovat zejména k zasílání newsletteru, nabídek a novinek. Odhlásit se můžete kdykoliv.
* povinná pole