Přejít k hlavnímu obsahu

Centrum Chodov se přejmenovalo na Westfield Chodov

Foto: Archiv/4.10.2019
Clean Bandit, Ewa Farna či Leoš Mareš – ikony hudebního světa včera oslavily příchod globální značky Westfield do České republiky. 

Hudební vystoupení britské elektronické skupiny Clean Bandit bylo včera večer zlatým hřebem oslav přejmenování Centra Chodov na obchodní centrum Westfield Chodov. Dva tisíce návštěvníků si tak naživo mohly užít známé hity jako je např. píseň Solo, I Miss You, Symphony, Rockabye, Baby, Tears či úspěšný song Rather Be, za který skupina obdržela v roce 2015 i prestižní ocenění Grammy. V rámci programu vystoupil se svou show i Leoš Mareš, který se navíc zhostil i role moderátora, a zpěvačka Ewa Farna.

Oslava uvedení jediné globální značky nákupních center byla již devátou akcí z celkových deseti napříč Francií, Švédskem, Polskem a Českou republikou. Rozšíření značky Westfield do obchodních center skupiny URW tak doprovodily ve všech zemích hudební vystoupení předních světových interpretů.

Britská skupina Clean Bandit popisuje živé vystoupení pro české fanoušky: „Jsme nadšení, že jsme mohli vystupovat v Praze pro tak skvělé publikum. Atmosféra byla opravdu jedinečná a moc si ceníme toho, že jsme mohli při slavnostním představení centra Westfield Chodov živě zahrát.“

Nově představené centrum Westfield Chodov si i po přejmenování zachovává svou lokální identitu, tradici i vztahy s místní komunitou. Benefity v podobě typických akcí, zážitků, propracovaných zákaznických služeb, obchodů a partnerství mu na druhou stranu nově umožní světově známá značka Westfield. Cílem je přinášet zákazníkům unikátní zážitky, a to nejen z nakupování. Exkluzivní hudební vystoupení českých, ale i zahraničních hvězd jako např. Clean Bandit jsou zářnou ukázkou toho, na co se čeští zákazníci mohou těšit i v budoucnu.

Arnaud Burlin, Managing Director Unibail-Rodamco-Westfield pro střední Evropu uvádí: „Je nám velkou ctí, že v názvu poneseme značku Westfield, jež je celosvětově považována za špičku na trhu, a zároveň neztratíme lokální identitu, kterou naši zákazníci dobře znají. Včerejší vystoupení bylo prvním a určitě ne posledním unikátním zážitkem pro naše návštěvníky. Naší ambicí je vytvářet pro ně stále nové příležitosti Westfield Chodov navštívit.“

Pohodlí zákazníků je pro značku Westfield prioritou, proto budou ve všech centrech pokračovat inovace v zákaznických službách jako nákupy se stylistkou, víceúčelové lounge click & services, šatny a uzamykací skříňky, výdejní místa online nákupů, spoty určené k refundaci DPH nebo třeba nová dárková karta Westfield. Věrnostní program, jehož součástí je řada nabídek, služeb i akcí, bude rovněž rebrandován na Westfield Club a spuštěn s řadou inovací v průběhu roku 2019 a 2020.

Aktuální číslo
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
přihlásit se k odběru newsletteru
Přihlášení k odběru newsletterů

Přihlášením k newsletteru souhlasíte s Obchodními podmínkami Burda a potvrzujete znalost Zásad ochrany soukromí Burda – BURDA Praha bude s Vašimi údaji pracovat zejména k zasílání newsletteru, nabídek a novinek. Odhlásit se můžete kdykoliv.
* povinná pole