Přejít k hlavnímu obsahu
Reklama

Časopis Marie Claire vstupuje do dalšího roku v novém designu!

Foto: Matúš Tóth/18.12.2019
Marie Claire mění svůj look! Od lednového čísla vychází na matném papíru, v jediném formátu o rozměrech 203 x 274 mm a s výhodnou cenou 69,90 Kč či 3,39 €. Silné reportáže, závažná témata a kvalitní móda tak budou podpořeny novým, moderním vzhledem.
Reklama

S návratem naší šéfredaktorky Lenky Fabián se časopis ještě výrazněji vyprofiloval tak, aby se více přiblížil hodnotovým ideám mateřské Marie Claire, jež vznikla v roce 1937 ve Francii. Inteligentním, cílevědomým a úspěšným ženám je dnes neocenitelným průvodcem zásadními společenskými tématy, světem módy, kosmetiky, ale také byznysu.

Kvalitní publicistika čtenářkám poskytuje celé spektrum podnětů ze všech oblastí lidského života, ale za stěžejní česká Marie Claire považuje boj za rovnost obou pohlaví a hodlá se mu intenzivně věnovat. Toto nadmíru důležité téma tak bude i nadále silně přítomné ve všech vydáních časopisu, a nejen to: v roce 2020 Marie Claire chystá celou řadu aktivit, jejichž cílem bude nejen na nutnost celospolečenské změny upozornit, ale dokonce ji s pomocí svých čtenářek – vlivných žen se silným sociálním cítěním – vyvolat. S novou vervou tak bude časopis názorově provokovat, všestranně inspirovat a dodávat ženám odvahu, aby dosáhly toho, po čem touží.

Vedle posílení online obsahu se tak jednou z nejpodstatnějších platforem, prostřednictvím nichž Marie Claire šíří své hodnoty, stávají podcasty. Superženy Marie Claire budou i nadále každý týden přinášet zajímavý rozhovor s úspěšnými ženami, které se ve svých profesích vypracovaly na vrchol a jejich životní příběhy, názory a zkušenosti se tak posluchačkám mohou stát inspirací a motivací.

Marie Claire nechce zůstat stát na místě a začít stagnovat. Nehodlá trendy jen slepě následovat, ale chce být jejich iniciátorkou. Stejně, jako se zvyšují nároky jejích čtenářek, vzdělaných, kosmopolitních profesionálek, mění se i ona sama. Stává se novou, dospělejší, a to nejen tematicky, ale také vizuálně. Od lednového čísla tak dostává novou tvář. Bude vycházet ve sjednoceném – velkém – formátu s cílem být pro čtenářky uživatelsky příjemnější a pohodlnější.

Děkujeme všem svým 47 200 čtenářkám měsíčně, doufáme, že vás bude nový design bavit tak, jako nás a vstoupíte s námi do další dekády! 

Reklama
Aktuální číslo
Reklama
Reklama
Reklama
přihlásit se k odběru newsletteru
MarieClaire logo
Close dialog icon

přejít na web

Odebírejte náš NEWSLETTER

Váš e-mail

Přihlášením k newsletteru souhlasíte s Obchodními podmínkami Burda a potvrzujete, že jste se seznámili se Zásadami ochrany soukromí Burda International CZ s.r.o.

Na váš e-mail jsme odeslali odkaz pro potvrzení odběru novinek.

Reklama
Reklama
Reklama