Přejít k hlavnímu obsahu
Reklama

Black Friday nepodporují a dokonce vypnou web

Foto: Cope/28.11.2019
Značka COPE chce upozornit na uvědomělou spotřebu.

Mladá značka COPE se na Black Friday nepřidá k davovému šílenství. Prodejce udržitelného oblečení plánuje 29. listopadu 2019 vypnout web a bojkotovat tak populární marketingovou akci plnou slev. Zákazníci v tento den najdou místo e-shopu černou obrazovku s textem objasňujícím záměr počinu.

Pro COPE není udržitelnost jen trendem, ale podstatou podnikání. Značka dává přednost kvalitě před kvantitou. Proto volí designéry, kteří nechrlí tisíce kusů každý měsíc, ale raději investují své úsilí do nadčasové a precizně vyrobené módy.

„U nás v COPE věříme, že na každodenních rozhodnutích záleží. Módní průmysl je druhý nejšpinavější vůbec. Ať už mluvíme o používání chemikálií, spotřebě vody či neetickém zacházení s těmi, kteří oblečení vyrábějí. Nabízíme lidem alternativu k fast fashion na jedno použití – minimalistickou, kvalitní, stylovou módu do města s příběhem,“ vysvětluje zakladatel značky Daniil Chebotarev.

COPE nabízí pečlivě vybrané evropské značky s důrazem na etickou a ekologickou produkci. Zaměřuje se na oblečení vyrobené z takových materiálů a pomocí takových postupů, které jsou pro planetu co nejmenší zátěží.

V duchu svých hodnot plánuje prodejce na Black Friday 29. listopadu vypnout e-shop. Místo toho bude publikován text, jehož hlavní poselství lze shrnout do jednoduchého hesla: „Kupujte méně, vybírejte pečlivě, ať to vydrží“.

„Dnes, ve svátek konzumu jsme se rozhodli vypnout web. Chceme tak upozornit na důležitost každodenních rozhodnutí, která formují svět, v němž žijeme. Společnost blahobytu si kupuje nepotřebné věci na jedno použití, které často vznikají za neetických podmínek. Uvědomělá spotřeba proto nabývá obzvláště ve špinavém módním průmyslu na významu. Kdy jindy si to připomenout než právě na Black Friday,“ bude znít pokračování textu.

Aktuální číslo
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
přihlásit se k odběru newsletteru
Přihlášení k odběru newsletterů

Přihlášením k newsletteru souhlasíte s Obchodními podmínkami Burda a potvrzujete znalost Zásad ochrany soukromí Burda – BURDA Praha bude s Vašimi údaji pracovat zejména k zasílání newsletteru, nabídek a novinek. Odhlásit se můžete kdykoliv.
* povinná pole