Přejít k hlavnímu obsahu

TIFFANY & CO. OSLAVUJE IKONICKÉ KOLEKCE V NOVÉ PODZIMNÍ KAMPANI S NÁZVEM “LEGENDARY STYLE”

Sonja Ćuková/26.7.2016
 Módní vizionář ka Grace Coddington př edstavuje Elle Fanning, Christy Turlington Burns, Lupitu Nyong’o a Natalii Westling ve svém kreativním konceptu.

Tiffany & Co. odhalilo novou kampaň pro podzim 2016 oslavující legendární design a styl. Poprvé

v historii značky se v kampani objevují celebrity – vybrané pro svůj talent, jedinečný styl a životní

pohled. Slogan kampaně – Some Style is Legendary – zachycuje nadčasovou přitažlivost

ikonických šperků Tiffany & Co. a přirozenou eleganci žen, pro které je Tiffany prostředkem, jak

vyjádřit svoji osobnost.

Kampaň Legendary Style vznikla ve spolupráci a kreativním partnerství se světoznámou módní

vizionářkou Grace Coddington. Je to její vůbec první reklamní kampaň od doby, kdy se stala

kreativní ředitelkou americké edice časopisu Vogue. Grace Coddington zasvětila časopisu Vogue

téměř 50 let – 28 let v americké edici, z nichž 21 let zastávala pozici kreativní ředitelky, a 20 let v

britské edici Vogue. „Značka Tiffany a její slavná modrá krabička pro mne vždy měla speciální

význam,“ říká Coddington, která měla na starosti i výběr tváří. „Pro mne je to mnohem víc než

reklamní kampaň, je to příležitost představit legendární ikonu luxusu moderním způsobem na

portrétech jedinečně talentovaných žen.”

TIFFANY & CO. OSLAVUJE IKONICKÉ KOLEKCE V NOVÉ PODZIMNÍ KAMPANI S NÁZVEM “LEGENDARY STYLE”

Zdroj: TiffanyandCo.

 

Kampaň pro Tiffany nafotil slavný fotograf David Sims a objevuje se v ní oskarová herečka Lupita

Nyong’o, herečka Elle Fanning, supermodelka a propagátorka zdravého životního stylu Christy

Turlington Burns, a modelka Natalie Westling. Sims pro kampaň vytvořil i sérii videí, ve kterých

každá z hvězd ukazuje vlastní interpretaci legendárního stylu. Všechny slavné osobnosti byly

vybrány pro svoji originalitu a prezentují ikonické Tiffanyho designy, které odrážejí jejich vlastní

styl a identitu.

Silná a energická Lupita Nyong’o má na sobě náramek Tiffany T Square, který vyjadřuje její

sebevědomý styl. Tiffanyho zářivé diamanty představují glamour, který ve světě neomezených

možností ztělesňuje snová Elle Fanning. Christy Turlington Burns, jejíž styl nachází eleganci a

krásu v jednoduchosti, má na sobě kolekci Elsa Peretti® Diamonds by the Yard® a nové Tiffany T

náramky s diamanty, které budou uvedeny na podzim 2016. Novinku z kolekce Tiffany T, široké

moderní prsteny Tiffany T Two, si vybrala Natalie Westling, představitelka nové éry a svobody

města New York.

 

„Tiffany definuje legendární styl po mnoho generací. V nové kampani jsme chtěli naše ikonické

kolekce představit s pomocí těch nejlepších kreativních talentů před objektivem i za ním,” říká

Caroline Naggiar, chief brand officer Tiffany & Co. „Kdo lepší se mohl stát naším kreativním

partnerem než Grace Coddington, která je sama legendou stylu.”

Sebevědomé, sofistikované a stylové ženy nosí Tiffanyho šperky již 180 let. Nová kampaň

zachycuje nadčasovost Tiffanyho designů, které dokáží povznést styl i definovat moderní dobu.

#LegendaryStyle

Aktuální číslo
přihlásit se k odběru newsletteru
Přihlášení k odběru newsletterů
* povinná pole
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama