Přejít k hlavnímu obsahu
Reklama

Photoshop je minulostí. V módě jsou nedokonalosti a přirozenost

Dokonalost je stejně nudná, nemyslíte?
Text: Tatiana Urbanová, Foto: Unsplash/3.7.2018
Ideál vyretušované krásy je všudypřítomný, ovšem možná je na čase to změnit a ukazovat reálná těla! Alespoň některé značky v čele s Aerie, Asos a Boohoo si to myslí. 

Každá žena měla někdy podezření, či tušení “nejsem já možná krásná”? Jenže pak přišel tlak společnosti, hubnutí do plavek a smějící se dokonalé modelky z vyphotoshopovaných snímků. A tak se stalo, že byl vybudován kult nerealistické krásy, který nám v podstatě snižuje sebevědomí vždy, když zapneme instagram nebo na ulici projdeme kolem jakékoliv reklamy. Ovšem tak jako nás občas zamrzí, že slečny z fotografií mají pravděpodobně o pár žeber méně, než my obyčejné smrtelnice, tak i značky si začínají uvědomovat, že dokonalost sice prodává, ale také si vybírá velkou daň někde jinde. Proto jsou tu i takoví módní průkopníci, kteří řekli dost a začali ukazovat pravdu. Vy si díky nim můžete prohlédnou oblé tvary, strie i celulitidu svých oblíbených modelek.

Firma Dove je pověstná tím, že již roky bojuje za ženy všech velikostí, tvarů a barev a stále více a více se k ní přidávají i další společnosti. Například prodejce spodního prádla Aerie, který patří pod American Eagle’s neupravuje své modelky již od roku 2014 pod hlavičkou kampaně Aerie Real. Asos začal tento příklad následovat loňský rok a letos se k němu přidala i značka Boohoo. V Americe je pozitivní body image trendy. Proto se k této “kampani” přiklánějí i obrovské řetězce jako je Target nebo dokonce největší drogerie CVS. 

Reklama
Aktuální číslo
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
přihlásit se k odběru newsletteru
Přihlášení k odběru newsletterů

Přihlášením k newsletteru souhlasíte s Obchodními podmínkami Burda a potvrzujete znalost Zásad ochrany soukromí Burda – BURDA Praha bude s Vašimi údaji pracovat zejména k zasílání newsletteru, nabídek a novinek. Odhlásit se můžete kdykoliv.
* povinná pole