Přejít k hlavnímu obsahu
Reklama

„Věřte svým snů," vzkazuje Elle Fanning v nové kampani Tiffany

Připravila: Milena Skutelniková, foto: Tiffany & CO./14.5.2018
Tiffany & CO. představuje svou první kolekci šperků amerického návrháře Reeda Krakoffa. Kolekci Krakoff nazval Paper flowers, inspirovanou – jak už název napovídá – květinovou tématikou.

Tváří této kolekce se stala mladá herečka Elle Fanning, která v nové reklamní kampani hraje moderní Holly Golightly z filmu Snídaně u Tiffanyho. Rapper ASAP Ferg pro tuto kampaň předělal známou píseň Moon River. Hned na začátku se nám nabízí pohled na černobílou scénu, kdy Elle Fanning za klasické písně Moon River s kelímkem kávy v ruce sleduje výlohu. V tom se celá scéna prozáří barvami a za písně ASAPa Ferga se nám naskytá pohled na hravou a moderní taneční choreografii.

Touto novou kampaní „Believe in Dreams“ vzdal Tiffany hold a zavzpomínal na legendární film s Audrey Hepburn, kdy skvěle propojil naši moderní dobu s romantickým a sentimetálním nádechem staré klasiky.

Reklama
Reklama
Aktuální číslo
přihlásit se k odběru newsletteru
Přihlášení k odběru newsletterů

Přihlášením k newsletteru souhlasíte s Obchodními podmínkami Burda a potvrzujete znalost Zásad ochrany soukromí Burda – BURDA Praha bude s Vašimi údaji pracovat zejména k zasílání newsletteru, nabídek a novinek. Odhlásit se můžete kdykoliv.
* povinná pole
Reklama
Reklama
Reklama