Přejít k hlavnímu obsahu

Louis Vuitton se spojil s UNICEF, aby pomohl dětem v nouzi

Náramek Colour Lockit značky Louis Vuitton.
text: Tatiana Urbanová, Foto: Louis Vuitton/7.7.2018
Louis Vuitton obnovil svou spolupráci s organizací UNICEF a vy tak můžete propojit svou lásku k módě s touhou pomáhat dětem. 

Stříbrné zámečky značky Louis Vuitton jsou kultovní záležitostí již řadu let. Tento luxusní symbol ochrany by chtěla mít ve své sbírce šperků snad každá z nás. Ovšem cena tohoto kousku je - řekněme, že do rodinného rozpočtu solidně zasáhne. Teď už máte konečně výmluvu, jak se trochu rozmazlit a navíc s klidným svědomím, že děláte dobrý skutek. Tento módní dům totiž obnovil svou spolupráci s fondem UNICEF, a tak z každého prodaného náramku Colour Lockit daruje organizaci 100$ a z náhrdelníku dokonce dvojnásobek. Tato spolupráce již probíhá třetím rokem a benefitují z ní výhradně děti v nouzi. 

Takže pokud si chcete udělat tohle léto radost barevným dárkem, či exklusivním náhrdelníkem, neváhejte a #MakeAPromise. 

 
Reklama
Aktuální číslo
přihlásit se k odběru newsletteru
Přihlášení k odběru newsletterů

Přihlášením k newsletteru souhlasíte s Obchodními podmínkami Burda a potvrzujete znalost Zásad ochrany soukromí Burda – BURDA Praha bude s Vašimi údaji pracovat zejména k zasílání newsletteru, nabídek a novinek. Odhlásit se můžete kdykoliv.
* povinná pole
Reklama
Reklama
Reklama