Přejít k hlavnímu obsahu
Reklama

TESTUJTE S NÁMI: Jasnější budoucnost s Advanced Génifique od Lancôme

5.4.2018
Advanced Génifique je víc než jen obyčejné sérum - je to óda na ženskou krásu. Oslavuje ji ve všech formách a bez ohledu na to, kolik máte let. Chcete toto zázračné sérum vyzkoušet? Vyplňte registrační formulář a my ho pošleme 50 ženám, které se s námi podělí o své dojmy.

Každý by měl milovat svůj věk a být schopný přijmout to, že čas nelze zastavit. Můžeme ho však zpomalit a s ním také i znaky stárnutí. Advanced Génifique obsahuje miliony výtažků z probiotik nezbytné pro udržení zdravé, zářivé a mladistvé pleti. Lidé konzumují probiotika již stovky let, mají totiž mnoho blahodárných účinků pro naše tělo. Nalezneme je ve fermentovaných potravinách a nápojech, navíc jsou obrovským zdrojem vitamínů, podporují trávení a pomáhají zvýšit obranyschopnost organismu. Vědci z laboratoře Lancôme dokázali vytvořit unikátní formuli s probiotiky, která při pravidelné péči o pleť dokáže zpomalit stárnutí.

SVĚTOVÝ PRŮKOPNÍK

Patentované sérum Advanced Génifique je na trhu od roku 2009 a od té doby získalo více než 170 prestižních ocenění. Věděli jste, že každých deset sekund se na světě prodá jedna lahvička a denně si jej aplikuje na obličej až 25 milionů spokojených žen? Neuvěřitelné, nemyslíte?

MILUJTE SVŮJ VĚK

Společnost Lancôme se letos může pyšnit kampaní 'Love Your Age', kterou nafotil legendární německý fotograf Peter Lindbergh. V čem se odlišuje od těch předchozích? Tentokrát se poprvé potkaly na jednom místě všechny čtyři tváře Lancôme Advanced Génifique, čtyři ženy různých generací a typů pleti: Penélope Cruz, Kate Winslet, Lupita Nyong’o a Lily Collins. Tyto ikonické herečky a zároveň inspirativní osobnosti se ve video kampani svěřily s tím, co rozjasnilo jejich budoucnost. 

Chcete být součástí testovacího týmu?

Možnost registrace skončila  15.4.  Pokud jste od nás dostala testovací produkt, můžeme se Vám v následujících dnech ozvat, abyste se s námi podělily o své zážitky s používáním nejen písemně, ale i formou video výstupu. Děkujeme.

Reklama
Reklama
Reklama
Aktuální číslo
Reklama
přihlásit se k odběru newsletteru
Přihlášení k odběru newsletterů
* povinná pole
Reklama
Reklama
Reklama